Chace Crawford

Denna dagen har varit bra. Vårt kök är nästan klart, så otroligt fint blev det. Det fattas bara själv counterskivan och den nya spisen sen är det klart. Priset på vår lägenhet sköt genast i höjden med några hundra dollar kan jag tala om. Gosh vad jag är glad att vi har denna.

Var och tränade två timmar innan jag skulle till skolan och ha prov. Provet gick sjukt bra. Så skönt. Och nu till det bästa. Jag går alltid 7th Avenue ner från skolan, tycker den är mysigt kvällstid för där är så mycket restauranger plus att jag kan gå Bleeker Street en bit hem, bästa och mysigaste gatan. Idag ser jag självaste Chace Crawford sitta på en restaurang när jag är påväg hem. Sjukt snygg, och hans kompis också... Detta var bara ngr hundra meter från där jag såg Josh Hartnett i höstas. Det kanske är där jag ska hänga så att säga.

GOSH I LOVE NEW YORK :)

Imon ska jag upp sex för att registrera mig för höstens kurser, HALV SEX. Så ska lägga mig tidigt. Men sen kan jag somna om och sova hur länge jag vill för jag ligger före i allt plugg och min class börjar inte förrän vid 2. NICE.

PUSS

Och förresten, ha en trevlig valborg! Hörde att det skulle bli regn, synd. Här ska det bli drygt 31 grader i helgen. MOHAHAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0