Day 2

Idag ringde byggarna på dörrklockan 8 am så det var bara att hoppa upp ur sängen. Eftersom jag inte tränade igår hade jag världens insomnia och har bara sovit 4 timmar. Det är inte alls bra att jag inte kan sova så fort jag inte tränar, inte alls. Måste vänja mig av vid det.

Idag ska dem iaf lägga golvet och sätta in vårt kök, wie så härligt det ska bli. Vår lägenhet kommer bli så jäkla fin. Det är verkligen köket som förstört den. Så nu är vi toppenglada!

Jag ska om ngn timme gå och sätta mig på starbucks tills dess att jag börjar skolan vid ett. Måste plugga min macroeconomics som jag har prov i imon. Efter skolan ska jag träna för att dryga ut tiden så jag inte kommer hem till denna mess som antagligen kommer infinna sig idag.

Solen strålar och jag är på bra humör idag, blev ingen sjukdom trots allt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0