Lördag

Klockan är nio och jag är pigg och kry. Det blev inte sent för mig igår haha, var hemma innan tolv. Var så sjukt otaggad och dessutom behövde jag spy när jag drukit två klunkar vin så fick inte ner mer. Vad har hänt med mig????

Iaf jag åkte hem och såg på film. Jag ska strax smörja in mig riktigt ordentligt och gå upp på vår rooftop och steka, det är 30 grader här idag :) Så härligt. I eftermiddag ska vi ta tåget ut till Brooklyn för att gå på blomstermässa på Botanical Gardens, bl.a. se Japanska körsbärsträd. Så vackra.

Därefter ska jag träna och sen får jag se :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej :D jag har aldrig kommenterat men jag är inne på din blogg ganska ofta och tycker den är jättebra :) men jag undrar om du inte kan lägga upp några bilder på din lägenhet och det nya köket och sånt? :P hade varit kul och se ;) och kanske hur erat område runt omkring där ni bor ser ut?

2010-05-01 @ 20:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0