6 veckor

Gosh vad jag blir lycklig när jag tänker på att Bella kommer hem om 6 veckor. 6 VECKOR! Förstår ni hur snart det är, och hur jävla glad jag är. Vi kommer att ha så kul i sommar :) Jag saknar henne ngt fruktansvärt för vi har alltid så kul och är alltid på samma spår när det gäller i princip allt. Så den 24e maj kommer bli en otroligt underbar dag för mig, och för många andra givetvis :) Förresten fyller donnan 21 år på torsdag. Fan vad nice att vara 21 i USA! Hon kommer nog få en rackarns helg haha. you caaaan find her in the club bottle full of bub...

Nu sitter jag hos mamma i soffan, ganska död och ska strax hoppa in i duschen. Hoppas det är något kul på tv ikväll, men jag tvivlar på det...

Vi hörs i imorn bloggen.

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0