Another stellar day.

Jippi, nu har jag bokat min biljett. It's allllll coming to me now. Iaf 10 augusti 10.10 flyger jag från Kastrup till Paris, och sen vidare till New York. Jag är alltså nu beyond excited, wihu!

Im happy happy happy. Nu ska jag ta och ringa upp skolan för att få lite mer info på ett placement test som skall göras. Jag har fixat med det mesta med skolan nu, så nu är det liksom bara att vänta ut det, massa brev med info, papper till ambassad osv. Känner mig så stolt att jag klarat allt så smärtfritt, except måndagens drama då haha.

Snart ska jag också städa. Jag har liksom inte hunnit med ngt alls idag. Men klockan är ju bara tjugo i fyra så det är ju lugnt.

Hörs senare ikväll när jag har myst ner mig i soffan med mina cashews.

xx

Kommentarer
Postat av: charlotte

lat mig bara saga en sak: neew york puffe:)

2009-04-25 @ 01:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0