April showers bring may flowers.

April showers bring May flowers,
That is what they say.
But if all the showers turned to flowers,
We’d have quite a colourful day!

And if all the showers turned to flowers
On that rainy April day,
Would all the flowers turn to showers
In the sunny month of May?

Så himla söt poem. Kommer ihåg att mina värdbarn gick och tränade på den inför deras "Spring Celebration concert" förra året. Jag älskar våren, den ger mig ett sånt lugn.

Nog om det, ska strax käka lite sen iväg och döda löpbandet innan jag kör igång med kickboxing. Eftersom jag älskar att se bilder i andras bloggar, tänkte jag dela med mig av ngr bilder från min dag.

Nej, det blev inga bilder.. För det går alldeles för långsamt för mitt tålamod. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0