BEACH FUCKING 09

Mornin'.

Sov helt underbart gott i natt, gör iofs nästan alltid det vilket jag är väldigt tacksam för. Idag är det helt helt strålande väder vilket menas med att jag kommer spendera dagen utomhus samt på balkongen och för att försöka bättra på brännan. Jag älskar att vara brun, man blir så satans mycket snyggare; kroppen ser mer tonad ut och man slipper allt smink. Detta året är också annorlunda för äntligen är min hy stabiliserad igen. Lovely. 

Så det är det jag ska göra idag tänkte jag, har inte så mycket annat på agendan. Sitter just nu och dricker mitt gröna te och ska strax sätta på mig gympaskorna för 1 timmes powerwalk vid havet. Tänkte också efter promenaden passa på att gå inom mamma och göra en smoothie gjord på mango, ananas och banan. Yummie. 

Ikväll blir det 1 timmes Step sen 1,5 timmes Kickboxing. BEACH 09 för helvete haha!

Ha en underbar dag i vädret,
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0