Done

Usch vad tråkigt det är att städa. Har spenderat ett par timmar åt tvätt av kläder och sängkläder, dammande, dammsugning, spegeltvätt, vattning, toalettstädning och upprymmande i huset. Känns för jävla skönt efter, men under tiden vill jag nästan skjuta mig.

Var ute på en promenad innan också, blåste som sören men väldigt varm vind även nere vid havet. Just nu gör jag inte så mycket mer än att jag strax ska sätta mig på balkongen och läsa lite, sen ringa lite samtal. Jag är jävligt hungrig också så jag längtar till vi ska äta, min favoriträtt nämligen sallad med tacokött. Jag älskar mixen av majs, champinjoner, sallad, gurka och kött. Mums.

Vi hörs senare innan jag ska träna Aerobic. 

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0