Enough!

Ja nu får det räcka med påsk. Allt påskrelaterat står mig upp i halsen och jag vill bara trolla så att det kan vara tisdag och back to vardagen. Jag har så mycket på min "to do-list" som jag bara vill get started with så jag har inte ro att ha helg mer. Saker så som flygbiljett, massa csnpapper, visumgrejs, mobillagning osv osv måste verkligen fixas nu.

Well, det är bara en helgdag kvar så jag står väll ut. Just nu har jag precis duschat och mina ögon kan knappt hålla sig öppna längre. Jag tror lätt det har att göra med att min dygsrytm sabbats lite denna veckan. Och nej det handlar inte om vilda fester långt in på morgonen, men nu förstår jag verkligen dem som säger att sömn är det viktigaste. Jag har ju tagit för givet att jag alltid får mina 8 timmar. Men så fort det är ngt under 8 timmar per natt blir jag helt slutkörd. Så nu ska jag strax lägga mig och sova till typ 8.30-9.00 imon. 

Ska till farmor och farfar imon. Har inte varit där på kanske 2 år, säkert mer. Helt sjukt men det blir helt enkelt inte så ofta. Jag, pappa och Pau ska iaf åka dit och umgås med dem lite. Sen ska jag sätta igång med vanliga tränings- och matschemat imon. Gotta love my routines. haha.

Men nu ska jag däcka i sängen, vi hörs imon bitti och då är jag förhoppningsvis pigg igen. Ska försöka ladda upp lite bilder imon också. Det går tydligen inte från min dator...

xxx

Kommentarer
Postat av: charlotte

routinepuffe!! haha let's make a schedule shall we?:)

2009-04-12 @ 22:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0