Exhausted

Så nu är jag hemma från passen, trött men nöjd. Så himla roliga pass så det är liksom uthärdligt. Nu sitter jag här, ska strax ta en dusch och göra inpackning, raka benen, måla naglar, lite brun utan sol kanske. 

Imon kommer mina älskade pinglor till Helsingborg, Amanda och Johanna. Varje gång jag träffar dem känns det som vi vandrar runt på SFs gator igen och bara lever livet. FAN VAD JAG SAKNAR DET, varje dag varje minut. Jobbigt!

Snart kommer min värdfamilj hit, typ den 20 juni eller ngt och ska bo i Skälderviken i 3 veckor. Så kul! Idag fick jag också mina tider hur jag ska jobba i sommar, rycker ju in när det behövs men jag fick iaf fast fem veckor i sträck och tjänar då ihop pengar till en Macbook Air och en Iphone/blackberry. Känner att jag måste uppdatera mig på datorfronten eftersom jag kommer spendera många timmar med plugg osv där i höst. Iaf så behöver jag inte ta av de andra pengarna till sådana grejor, utan istället av det jag tjänat. Nice!

Nu ska jag duscha och sen sätta mig vid tvn med en kopp tea.

Vi hörs imon!
xxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0