Friday.

Good morning! 

Vaknade halv nio idag och har inte gjort så mycket sedan dess. Det är fredag igen, sjukt vad tiden går, lite för fort kanske? Men ändå härligt med fredag såklart.

Ska strax ut på promenad, det tar emot som fan idag. Ska försöka dra med mamma också eftersom hon är ledig idag. Sen ska jag hem till pappa och fixa lite grejor, har inte blivit klar att boka min biljett ännu så måste göra det idag. Yes, I am a procrastinator. Sen fixa lite annat, och städa lite. Om ni undrar varför jag städar så mycket beror det inte på att jag är manisk osv, utan vi har en enorm hund som inte gör annat än att fälla hår och smutsa ner. AHHH!

Okej, på med gympaskorna och ut på promenaden, brrr. Det är iaf fint väder.

Hörs senare,
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0