friday.

Min favoritdag är här. Sitter begravd i papper, yes I am a very important person. Hihi, nej men ursäkta om jag tjatar men skolan är ju i mitt huvud 24/7 nu. Så Idag har jag betalt in min Tuition Fee, så där har jag iaf reserved a place. YEY! Nu sitter jag och fixar med Financial Statement stuff, ganska jobbigt faktiskt. Sen ska jag skicka iväg min ansökan till CSN idag tänkte jag, och på samma gång ska jag till sjukhuset och få ifylld min Health Form av en läkare. Sen är det bara att posta lite saker inför visumet nästa vecka och därefter fortsätter det att rulla på med ambassadvisit, registration of classes, boende (som dock nästan är spikat) och sen sist men inte minst flygresan. HOW EXCITING! Men också lite skrämmande, tackar Gud för att jag redan åkt iväg en gång, två kanske jag ska säga och vet hur det känns att lämna den trygga vardagen. 

Men innan jag gör ngt annat ska jag sätta mig med en kopp te på balkongen och insupa alla härliga solstrålar som förhoppningsvis ska göra mig lite brun också. Jag är vit som min pläd jag har liggandes på sängen.

Vi säger så så länge, hörs senaaaaaare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0