Going banking.

Yes, det är vad jag ska göra idag. Bankerna öppnar tio och då är jag där och hänger på låset. Har massa grejor jag måste fixa på både Swedbank och Nordea, så det ska bli skönt att få det ur världen. Kanske att jag slipper åka till Malmö om Swedbank kan hjälpa mig med ett intyg av ngt slag. We'll see, men jag hade gärna sluppit köra i Malmö. Vi vet ju hur det fick sist.

Idag kör jag Green Tea Detox, jag tänker rensa ut min kropp under hela veckan från allt godis och yoghurtcashews (jag vet det är också godis). Och ikväll blir det Step Dans och Jympa Medel. Och om jag får tid vill jag gå ut och gå en promenad i det hittills fina vädret. Back on track så att säga.

Nu ska jag fixa mig lite så jag kan vara på banken prick 10.00.

Talk to you later.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0