gravity seems weak until you look down

hey.

Tråkigt det är att blogga ibland. Haha, men nu har jag lovat mig själv att inte ge upp utan ha det med mig framförallt när jag flyttar. Dels för att slippa resedagboken och dels för att mitt liv och min vardag kommer förändras rätt drastiskt när jag jag flyttar dit. Och jag tror det är fler som vill läsa om ett liv i New York, än i Höganäs haha. Så, jag det är just därför jag ska fortsätta.

Kom nyss hem till pappa, efter att ha sovit hos mamma. Igår var jag och Pau på Step Dans, det var riktigt svårt. Sen gick jag och mamma en timmes powerwalk vid havet. Sen var jag ganska död och däckade i soffan framför The Mentalist, och Lost.

Idag ska jag till Challe, vi ska bara ta det lugnt och umgås för hon åker tillbaka till England imon. Sen ikväll är det Step och Kickboxing. Puh, jag blir trött bara jag tänker på det. Nu ska jag fixa mig sen ringa Bournemouthe-bruden och se vad vi ska hitte på.

Hörs sen.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0