Hatar Malmö.

No offense Amanda och Johanna, jag älskar er men jag hatar Malmö. haha jag jobbade som sagt där idag. Och jag har aldrig känt mig så vilsen. Jag vet inte hur mycket fel jag körde och jag satt och skrek och grät omvartannat när jag inte hittade och var väldigt tidspressad. Jobbade iaf, det var kul och gick bra, men körde givetvis vilse när jag skulle hem också så kom hem runt halv tio. 

Well, nu är jag iaf hemma ska strax duscha sen gå och lägga mig. Har lite lite ångest att jag inte tränat idag, men det får bli dubbelt imon istället. Har fått ut min ilska och frustration på ratten istället, jag misshandlade den. 

Hoppas ni har haft en underbar vårdag :)

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0