Hos Alex.

Nu är jag hos Alex, dricker tea och snackar skit. Trots att vi hörs cirka 20 gånger per dag har vi alltid lika mycket att snacka om, trots att vi inte lever något sådär överdrivet aktivt liv. Inte för tillfället iaf ;) För er som inte vet så är Alex min kusin, bästa vän och själsfrände. Ganska coolt va?

Hon gör just nu en äggmacka till sig, och jag tog över datorn för att blogga. Försöker hålla mig borta från hemmet eftersom att pappa var hos farmor tidigare idag och kom hem med en gigantisk påse nybakade muffins, mockarutor och kanelbullar. LIVSFARLIGT att vistas hos oss dvs.

Jag längtar så till imon, jag gillar inte direkt helger (konstig människa) för då finns det inga pass på friskis. booho. Denna veckan blir också stenhård tänkte jag, jag varvar green tea-detox med pink lady apples. Nice va?

Annars, ska vara här ett tag till och hanga out.

Vi hörs inte mer idag, utan i morgon.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0