Inspiration.

Nu när jag har tillgång till att ladda upp bilder så tänkte jag skriva ett inlägg om vad som inspirerar mig när det gäller kläder, träning och mat. Jag har på min dator en inspirationsmapp där jag samlar bilder på 5 stycken tjejer som verkligen inspirerar mig när det gäller att klä sig, men även då det gäller tränings och matrutiner.

När jag väljer "stilförebilder" blir det oftast med baktanken att människan i sig ska ha samma längd och kroppstyp som mig då outfiten och träningen annars kanske inte passar mig och min kroppstyp. Det hade känts fel för mig om jag trodde att kläder som passar en mycket kort människa kanske skulle sitta lika snyggt på mig, och lika så om deras träningsrutiner skulle passa mig. Som sagt, därför väljer jag oftast en person som har samma längd och kroppstyp.

Här kommer de fem tjejer som inspirerar mig mest.


Jessica Stam - Editorial in Vogue. Jag älskar denna bilden, stilen, outfiten, ljuset, kontrasterna. Perfection.


Erin Wasson - grymt cool människa överlag

Kate Moss - har alltid varit en personlig favorit KLÄDMÄSSIGT.

Lily Donaldson

Miranda Kerr - alltid snygga casual outfits, precis som jag gillar.


No. 1 Inspirations/motivationsbild då det gäller träning och mat. Mycket att jobba på, men jag har iaf samma vikt och längd så med dem förutsättningarna känns det inte lika omöjligt hahaha ;)

Nu - sushi.
xxxx.

Kommentarer
Postat av: charlotte

nu nar jag tanker efter, jag tror faktiskt att jag sag Miranda en gang nar jag var i downtown med sara :)

2009-04-26 @ 14:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0