lalalalalala

Nu är jag hemma igen. Var en härlig promenad i skogen, som följdes av tedrickande hos mormor och morfar. Världens bästa människor. Hur ska jag klara mig utan dem när jag flyttar? Nej, sånt kan jag inte tänka på för då kommer det sluta med att jag inte åker haha. Hade i vilket fall jättemysigt med mamma och dem :)

Nu väntar väll i stort sett bara plugg och lite söndagsstäd. Ni vet tvätt, byte av lakan, tvätt av sminkborstar. Allt sånt roligt. I veckan har alla som går i skolan påsklov, och på fredag ska jag ner till Österlen och gå på konstrunda och äta god brunch. Och nu har jag varit duktig med träning och mat ända sedan den 1 januari. Men imon då jävlar, 2 månader kvar till bikinidags och jag ska köra stenhårt. 

Annars, fortsatt skolfix, plugg och lite annat smått och gott. På lördag ska jag iaf festa för första gången på 4 månader snart. Blir nog ingen alkohol eftersom jag ska köra, plus att jag gärna inte förstör mitt fina fina schema nu haha. Men det klarar jag mig så bra utan. Vi tänkte iaf dra till Pepes Bodega som hade ngt arrangemang, men hörde ngt om Gastro också. Får se hur det blir med det. Även där hoppas jag på fint väder så man kan ha kjol eller klänning utan att frysa aset av sig.

Nu ska jag bädda med nya sängkläder

HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0