Letter of Admission.

Då har jag det på papper, jag kom in. Idag när jag kom till mamma visade hon det officiella admission brevet och jag öppnade det fort som fan och där såg jag det "Welcome to the Fashion Institute of Technology", lycka!!!

Ska betala in min tuition fee imon, sen massa annat att fixa. Så det är alltså på riktigt, jag flyttar till New York i mitten av augusti, helt freaking fantastiskt! Är det inte det så säg?

Nu har jag precis kommit hem från friskis, idag blev det aerobic och Jympa Puls. Så nu är jag spyfärdig och ska strax göra en kopp te. Nu känner jag mig plötsligt stressad, måste till banken och fixa med feen fort som fan imon, ska vara inne på skolan senast 8e april. Det får bli expressmail.

Alright, gotta go. 
xxxxxxxxxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0