Miss procrastinating.

Good mooornin'.

Helt utvilad och det är så himla skönt. Har just gjort i ordning mig och ska strax sätta mig i bilen och åka mot farmor och farfar i Perstorp. Min farmor bakar världens godaste kanelbullar, men jag hoppas att hon inte har gjort det idag haha.

När jag kommer hem ska jag plugga och promenera, jag har inte pluggat på en vecka. I'm miss procrastinating när det gäller plugg. Måste även göra lite andra grejor som jag nu skjutit fram under cirka en veckas tid. Städa t.ex. Gosh vad tråkigt.

Vi hörs senare.

xx

Kommentarer
Postat av: Anna

Vill du vinna ett gratis smycke? Just nu pågår en tävling där du vid vinst kan välja ett valfritt smycke från HildestamDesign värde minst 299kr. Självklart får du välja själv vad det ska stå på den silverbricka som ingår i alla smycken. För att vara med och tävla behöver du bara skriva ett inlägg om HildestamDesigns smycken i din blogg och sedan skicka ett mail till [email protected] med en länk till inlägget. Tävlingen pågår tom Fredag den 17/4 kl 17.00. Lycka till!



2009-04-13 @ 15:56:22
URL: http://www.hildestamdesign.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0