Monday.

God morgon.

Sitter och äter lite frukost nu och dricker tea, och ska strax ge mig ut och vandra haha. Visst tar det emot så sjukt mycket innan man ska ut och gå, bara precis innan man sätter på sig ytterkläderna och vet att man ska gå en mil? Blä. Men så fort jag är ute är det lugnt. Ska ladda över lite nya låtar i Ipoden så jag blir lite peppad. 

Annars idag blir det som sagt lite städ, ska tvätta alla vita kläder tänkte jag, eller iaf det som behövs sen fixa lite med annat nödvändigt. Solen är inte framme så mycket idag, men det kanske ändrar sig så att jag kan sitta på balkongen och få lite färg.

Nu ska jag på med gympaskorna.

ttyl.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0