new soul.

God eftermiddag!

Nu är jag lite trött, har varit igång sedan 9.00 i morse men nu är jag klar med dagens bestyr. Ska strax käka lite, blir lite ägg, sen keso, äpple, kanel och mandlar och givetvis mitt gröna tea. haha. Så himla kreativ i matväg. 

Jag blir så stressad med skolan, det är så mycket som ska fixas och jag vill helst göra det "stora" innan sommaren så jag sen bara kan njuta och ha kul. Jag har kommit en bra bit på vägen iaf och har gjort så mycket jag kan. Nu är det bara att vänta på further instructions. I DONT LIKE TO WAAAAIT.

Läste förresten, att Carin Rodebjer har gått på F.I.T, very cool. Och ngt annat very cool är att på The Museum at FIT ska Michelle Obamas inauguration-dräkt ställas ut, tillsammans med andra pieces gjorda av Isabel Toledo under en tidsperiod från mid 80's till nutid. Och jag kan gå, för det varar ända till den 26e september.

Nej nu ska jag äta vi hörs när jag är back from the gym. 
HEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0