Nothing ventured, nothing gained

God eftermiddag.

Har varit helt trött och seg idag och har bara hunnit med att läsa lite, och ta det lugnt. Bokade möte på ambassaden och ska upp till Stockholm den 28 maj med Alex. Vi tar nattåg dit, vilket jag är väldigt excited about haha, gick nämligen inga flyg så tidigt eftersom jag ska vara där redan 9 på morgonen. Och sen åker vi hem samma dag, sent på kvällen igen. Mysigt ska det bli iaf :)

Haha, kommer aldrig glömma det sist jag var på Ambassaden innan jag åkte till San Francisco. Jag hade glömt det allra viktigaste pappret med min Barcode på hotellet och fick gå igenom halva Stockholm för att jag inte kunde haila en taxi, plus att jag inte tog med mig mobilen till ambassaden för det var tydligen förbjudet. Det var iaf KAOS, men det löste sig.

Hoppas det går bättre denna gången. Har också anmält mig till SAT-testet i Malmö den 6 juni eftersom om man inte gjort det måste man göra ett placement test innan jag kan registrera mig för kurser vilket kommer leda till att jag kommer få stressa mig igenom det för att få läsa de kurserna jag vill läsa. Så nu när jag har en hel sommar så kan jag lika gärna göra det testet så jag slipper jag FITs placement test och fixa med det när jag kommer till New York. Jag kommer ha tillräckligt med lägenhetsletning, möbler, mobil/internetfix osv osv. att göra när jag kommit dit. 

Jag vet att det är tidigt men har också börjat planera för min födelsedagsmiddag/avskedsfest som kommer att äga rum i slutet på juli. Det kommer att bli så kul :) Och Jennie kommer att komma ner från Härnösand, woho :)

Nu ska jag laga till lite kött och sallad innan jag svälter. Hörs efter mina pass!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0