Ny design?

På en PC ser man min nya design, men inte på min mac. Darn it. Aja, det blev inte riktigt som jag tänkt mig men jag lärde iaf mig hur man gör.

Nu har jag precis bäddat med nya lakan, ska strax duscha. Oh jag är så glad att helgen är över imon. haha, Jag är nog den enda som tycker det, men imon ser min plan ut såhär:

 

- Betala faktura

- Åka till CSN malmö, fixa stämpel

- Posta healthform & ISFSform

- Lämna mobil för lagning

SKOLA: Gå till Swedbank (bankkonto) + boka resa till New York mån 10e augusti, Fixa koder på Nordea + öppna USD-konto

- Köpa nytt träningskort

 

Sen lite andra vanliga rutiner så som dammsuga, TRÄNA (äntligen öppnar friskis igen) och kanske träffa bästa Challe som åker tillbaka till England på torsdag. På kvällen ska jag till mamma och laga middag och sen sova där. Mysigt. 

 

Nu orkar jag inte skriva mer idag. Vi hörs imon innan jag beger mig mot Malmö.

 

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0