Pålsjö.

Morning.

Uppe med tuppen för att vara en söndag och har lite bråttom då jag och mamma ska köra til till pålsjöskog och gå med mormor och morfar. Så härligt. Synd att vädret inte är så fint dock. 

Igår var jag med Alex, vi satt ute på balkongen hos mamma och drack te och pratade, sen stack vi hem och åt hos pappa sen blev det tv. Jag såg sen "Vid din sida" med Julia Roberts och någon annan. Jag älskar den filmen, den är så fin och varje gång jag ser den gråter jag lika mycket och tänker hur glad man ska vara för livet. Och nästa dag är det som bortblåst. hihi. 

Sitter just nu med en kopp te och min lilla frukostskål med lite cottage cheese, skivat äpple, mandlar och kanel blandat. yum. 

Nu måste jag borsta på mig lite smink och sen köra och hämta mammi.

xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0