Partyyyyy

God morgon. Vaknade för drygt en timme sen, pigg och glad trots att jag bara sov 5 timmar i natt. Det blev en jättekul kväll igår, lugn på alkoholfronten men kul. Vi gick först till Helsing, drack en drink och satt och snackade, vidare till Cardinal, efter otaligt tjat från Challes sida haha. Väl där var vi först upp på dansgolvet, bjudna på drinkar från gubbar(!) min pappas age, ställde dock ifrån oss dem haha, och även ett random handskak med Henke Larsson. Haha. Intressant kväll sannerligen.

Nu sitter jag och dricker my green tea. Ska strax köra in till Fredriksdal och gå en promenad där med mormor och morfar. Efter det ska jag hem på påsklunch hos mamma och gå en härlig promenad med henne, sen kommer jag nog hem igen för att fixa med lite grejor.

Trevlig långfredag på er, vi hörs lataaa.

Kommentarer
Postat av: Agge

Oh fy vad jag blir avviis på er. Ville också med men jag slutade kl 00:00 i natt så de kändes inte så lönt men får spara mig till imorron jippii:) ses då Puss

2009-04-10 @ 10:29:36
Postat av: charlotte

jaa vilka grooose gubbar. BLA!!!! rings senare happy easter hunnybunch!!!

2009-04-10 @ 12:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0