PROBLEM SOLVED.

Okej, ni kan vara lugna, jag är lugn. Det löste sig, jag fick till fredag på mig att betala in depositen, och det ska min älskade Bella göra för att pengarna hinner inte komma fram. Jag tackar Gud för att hon är där!

Men ändå, 150 dollar åt helvete och ett magsår på köpet av Amerikas fucking antika betalningssätt. 

Nu måste jag nog ta lite lugnande om jag överhuvudtaget ska kunna sova. Iaf, var på aerobicen innan, grät mellan stegen och var så oerhört frustrerad och gasade hem och läste mailen och fick det positiva beskedet. Alltså, ohhh, vad hade jag annars gjort???

Nog om det, så idag har jag alltså suttit i telefon med säkert 20 olika människor på FIT under säkert 2 timmar, och bara blivit hänvisad hit och dit och ingen har kunnat ansvara för någonting. Grejen är den att jag hade faktiskt inte ens tänkt ringa till skolan idag för att make sure dem hade fått pengarna. Jag tog det som en självklarhet, men min visa fader tvingade mig. Thank God. 

Innan dess satt jag och solade, gick promenad, läste Elle och Cosmo, målade naglar och levde livet. Och resten vet ni ju.. vi hörs sen när jag varvat ner lite och duschat.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0