Roomiiieee

God morrrrrgon bloggen. 

Sitter här med mitt morgonte och ska strax sätta igång med dagen. Nu är det iaf klart att jag ska dela boende med en annan svensk tjej i New York som också ska få på F.I.T, fast en annan major. Det känns jättebra och tryggt på något vis, nu ska vi bara hitta en lägenhet också. Men lägeNhetspriserna rasar i takt med krisen, och sidor som craigslist osv svämmar över av lägenheter till överkomliga priser så det ska inte vara något problem. Men jag vill ju gärna trivas där jag kommer spendera något/några år av mitt liv. hihi, fan vad jag kommer att ha kul. Så jag funderar iaf på att åka dit runt den 10-15 och kanske fixa lägenheten på plats om det inte löser sig på distans. Vi får se helt enkelt.

Hoppas allt är bra med er såhär under påskveckan, allt är fint med mig och idag hade jag tänkt varva plugg, träning och lite fix med solning på balkongen. Life is good.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0