Sushi again.

Nu har jag spenderat ngr timmar i solen, mina ben är nu inte bara gråa utan nu gråa med lite inslag av rött. Snyggt. Har läst min bok som är skitbra, läs Trading Up om ni inte har gjort det. Sjukt bra!

Har även hunnit med att plugga lite, inte mkt men ska fortsätta strax. Nu sitter jag på min systers dator, så ska lägga upp lite bilder jag tagit under dem senaste veckorna. Ogillar att jag inte kan lägga upp bilder på min Mac.

Har inte kommit ut på min promenad ännu, ska göra det lite senare tänkte jag, och påvägen hem tänkte jag hämta hem Sushi. Mums. Det måste det vara ngt av det bästa jag vet, 4 bitar sen är jag proppmätt.

Här kommer lite bilder, från idag och andra dagar.


Började dagen på balkongen.


Frukost framför datorn.


Efter solningen, grå-röda ben.



Amishi Swaroviski clutch bag. Jag och min bror försöker båda marknadsföra dessa väskor i Sverige, sedan en god vän till pappa designar dessa väskor och säljer på både Harrods och lite andra varuhus i London. Måste ta tag i det projektet mer, kanske kan försöka i New York?


Snygga är dem iaf!

Nu ska jag fortsätta plugga, vi hörs senare.
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0