Sushi

Mums just nu sitter jag och äter sushi som jag och pappa beställt hem. Det påminner mig så mycket om USA. Jag åt det för första gången i New York på Ono (sjukt häftig restaurang på Gansevoort) sen var jag helt besatt av det i både New York och San Francisco när jag bodde där. Det är både gott, billigt och nyttigt, och man blir mätt på så lite. Jag älskar också att flera restauranger använder sig av brunt ris. Tror en låda med 6 pieces kostar runt 6-7 dollar. Det kommer jag nog ha råd med som fattig student. 

Kom nyss hem från mamma, vi gick vår promenad och jag fick ett stort påskägg innehållandes en rakhyvel, en bok och sen jordgubbar istället för godis.

I alla fall så ska jag strax åka till Alex, vi ska in till Äholm och fika lite, och mysa hos henne på terrassen skulle jag tro. Men vi ska sova tidigt för imorgon är det verkligen upp med tuppen som gäller. Det ska bli så mysigt på Österlen. 

Önskar er en fortsatt trevlig dag denna påskafton. Antar att många ska ut men det hade jag aldrig orkat. Jag är typ fort. trött sen i Torsdags. Vilken segis jag blivit haha.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0