Time is precious

Alo-ha strangers. 

Har inte hänt så mycket sen sist, mer än att jag varit ute lite och nu ska jag strax äta lite med pappi och Andrée. Sen ska jag göra vid mig lite och dra till challe och dricka ett glas vin, sen sticker vi väll inte till stan till ngn bar. Tänkte spara mig till Lördag när vi ska till Båstad och röja satan.

Hmm, vad ska jag ha på mig tonight... Tar nog heels, jeans, kavaj och ett linne. Lite casual sådär. Hade gärna haft axelvaddar i min kavaj, hmm ska se om mamma kanske har ngr på lager from the 80's. Alltså det är så kul att modet verkligen återupplivas, vet ni vad jag såg nyligen, jo att cykelbyxan är back on track. Fulaste byxan ever? Ja. 

På tal om mode, TopShop har ju nyligen launchat sin första U.S store i självaste SoHo i New York. Fan vad jag ska dit when I'm back. Ska tydligen vara gigantisk samt ha style advisors på plats för att agera lite personal shoppers till kunderna. Helcoolt! 

Nu ska jag käka, ha en trevlig skärtorsdag alla.
Hörs imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0