Torsdag.

God Morgon. Vaknade för ngn timme sedan, gjort i ordning mig, käkat osv. Underbar dag idag, tänkte sätta mig och få lite färg i ansiktet. Sen hade jag tänkt spendera dagen med att fylla i papper till Ambassaden, boka mitt flyg. Jag kan det idag äntligen eftersom att älskade Bella räddade min framtid igår, hon betalade in depositen till F.I.T eftersom att den inte hade hunnit fram med posten. Iaf, så det ska jag göra idag. Bättre att boka så tidigt som möjligt för det blir dyrare och dyrare för varje dag som går.

Kanske kör till mormor och morfar en sväng också, så mysigt att sitta ute och prata och fika med dem i solen. 

Ikväll blir det Aerobic och Jympa Puls, sen är det typ fredag. Och ni vet ju alla vad som händer då, nej inte fest utan GOOOODIS! haha freak.

Nu ska jag sätta mig där ute och läsa och sola innan jag försvinner ut på en promenad.

Ha en bra dag,
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0