Trading up.

Helt sjukt fin dag idag. Lite blåsigt dock. Som jag sa blev det lite fredagsstäd här hemma idag, blandat med läsning på balkongen i solen. Jag läser en bok som heter Trading Up. Handlar om kvinna som bor i New York, är modell, spenderar sommaren i The Hamptons etc. Ja, hon lever helt enkelt ett ganska intressant och åtråvärt liv. Den är så bra, och jag känner verkligen att jag måste ta tag i engelskan nu, komma in i allt igen inför plugget så där kan ju en bok hjälpa till lite. Boken är också väldigt verklighetstrogen och skildrar människor och deras handlingar på ett vis människan annars gärna håller för sig själv. Ganska mycket bra information helt enkelt, inte minst för mig som är en soon-to-be-New Yorker. hehehe. 

Ikväll ska jag bara mysa hemma, kolla tv, läsa bok och äta godis. Så himla härligt att bara ta det lugnt. Imon ska jag iofs träffa Alex, sola lite sen får vi se vad som händer.

Nu är det matdags för mig, vi hörs nog en gång till idag.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0