Valborg :)

Idag är det valborg och med det är det också verkligen vår på riktigt, hur underbart är inte det? Jag förstår inte riktigt att det gick så fort, jag kom ju nyss hem från USA, och då hade jag ett halvår framför mig fyllt med ovisshet och dåligt väder. Inte det bästa för humöret direkt. Men nu kan jag inte annat än att vara helt underbart lycklig.

Vaknade vid 8.00 idag, mamma skulle iväg vid halv nio så jag gjorde smoothies till oss som vi drack på verandan, och nu sitter jag här ensam och funderar på vad som händer idag. Nu på dagen ska jag sola som sören, vill bli mer brun, särskilt om benen nu när jag snart tänkt inviga shorts/kjol/klänning utomhus, kanske i helgen? Sen tänkte jag bara ta dagen som den kommer. Vet faktiskt inte hur jag ska göra ikväll, jag tror jag stannar hemma eventuellt åker till Alex. 

Idag ska det bli 26 grader igen, så nu ska jag faktiskt göra i ordning mig så jag kan skutta ut i det fina vädret!

Ha en underbar valborg,
xxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0