work.

Fick nyss ett samtal om att jag ska jobba på Fitness 24/7s deltidsanläggning i Malmö idag. Börjar halv fyra och slutar kvart över sju. Ska nog träna där sen också eftersom jag inte hinner till Friskis efter det. Det är nice att jobba på ett gym eftersom du får gratis medlemsskap på alla deras anläggningar. Så det blir väll antagligen 1 timmes powerwalk på löpbandet, sen direkt hem till mamma där jag vill ha tacos. Tacos utan bröd, jag älskar när man äter köttet med sallad, gurka, tomat, champinjoner, majs och sen lite crème fraiche. Mums! Så det kan jag se framemot iaf haha. 

Så nu fick jag helt plötsligt lite mer att göra idag så det är väl bara att sätta igång med kinesiskan och sen städa för att sedan köra ner till Malmö. 

Ha en bra dag,
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0