9

Okey, nu är det inte tvåsiffrigt längre. Jag vaknade pigg som en lärka halv tio idag. Jädrans vad skönt att inte vara bakis. Jag hade så kul igår, ett glas vin och massa dans - Helt perfekt kväll. Alex kom till mitt jobb precis när jag slutade, vi duschade, bastade och fixade oss. Sen gick vi till Mezo eftersom jag var så himla sugen på deras ceasarsallad. Därefter blev det Dahlbergs för ett glas vin sen vidare till Barfota där det blev mycket dans, ingen fylla och allt var helt perfekt. Jag kände att min avslutningskväll i Helsingborg blev väldigt lyckad, och nästa gång det blir igen är väll antagligen nästa sommar, om jag inte vill spendera sommaren där. Time will tell.

Idag ska jag fixa lite, det mesta är fixat inför flytten men det finns alltid småsaker kvar att göra. Annars blir det städ, lång powerwalk och bara mys tänkte jag. 

På torsdag innan jobbet ska jag lägga slingor; jag går i valet och kvalet över att lägga mörka slingor och var blond. Så himla svårt val ibland. Något säger mig dock att jag ska vara blond, så ska lägga lite silverslingor. Men vem vet, kanske kommer ju ut som Blondinbella?

Nu ska jag börja tvätta lakan och lite sånt här, ha en mysig dag så hörs vi efter min powerwalk.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0