ABBA

Jag har kommit in i en riktig ABBA-period nu. Jag lyssnar på dem mest hela tiden; dels för att musiken gör mig glad men också för dem har låtar som alltid fungerar och jag blir aldrig trött på dem.

Igår blev det film med daddy cool, Snuten i Hollywood. Sjukt rolig. Men vi båda var så trötta att ögonen gick ihop så vi såg inte klart den. Sov ända till 11 idag och nu sitter jag och tänker vad jag ska hitta på idag. Blir nog inte att jag åker till mormor och morfar idag ändå. Ska föreslå att vi ska ta en fika på onsdag istället innan mitt jobb. Så det blir nog att fortsätta på mitt projekt, och kanske en lååång promenad. Ja, det blir det.

Denna veckan ska jag träna varje dag eftersom jag inte börjar förrän halv fyra måndag-torsdag. Jag ska också sola ganska mycket för jag är ganska blek. Sen blir det också slingor på torsdag, manikyr och pedikyr nästa söndag, och lite sånt. Jag vill ju känna mig på topp när jag entrar The City. (LYCKORUUUUUUUUUUUUS)

Tänk, om en vecka kommer jag antagligen hoppa runt bland alla resväskor och inte veta riktigt vart jag ska bli av, lovely.

Jag är så glad, för min bror och hans vän kommer och hälsar på mig redan den 23e september, där finns dock inte rum till dem att bo hos mig men det ska bli underbart att ha honom där ändå.

Nu ska jag dricka upp mitt gröna tea, nu börjar detoxen; utrensningen av allt socker. Wish me luck, det kommer nämligen bli svårt att hitta godis som peacemärke, aprikoser, meloner och yoghurt-cashews i New York så bäst att börja avvänjningen redan nu. Ni får ju givetvis skicka det till mig vid special occasions. Adressen är: West 495 9th Avenue between 37th and 38th street, New York City, USA. (Skriv ner haha)

VI hörs senare
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0