And again..

Dålig uppdatering igen. Sorry. Igår efter vår promenad lagade vi mat, fixade oss och körde en chill utgång på The Gates. Hade kul som vanligt, svårt att misslyckas här.

Idag har vi mest tagit det lugnt, så skönt. Vi hann i och för sig med en runda till The Village för lite skönt parkhäng. Bestämde oss ganska sent för att dra ut en runda även fast det lär bli lugnt, imon har vi nämligen International student orientation meeting vid 9 AM. Det är iofs bara två timmar lyssnande så inget vi behöver vara så alerta på. Ska bli kul att se om där är några fler internationella studenter dock. Än så länge vet jag bara vi två, 2 från Turkiet, 1 från Rumänien och en från Norge.

Denna veckan tänkte vi gå all in med utgångar för sen får vi se hur mycket det blir när skolan börjar. Eller ja, vi börjar sent varje dag så det kommer nog bli en hel del även när den sätter igång. Haha, jag kan tänka mig era miner nu ni som känner mig väl, lite chockade över min totala omvandling då det gäller utgångar förmodar jag. 

Well well, man lever bara en gång som Challis så fint brukar säga. Miss you! Hoppas du får det helt underbart i California baby! 

Nu ska jag nog börja fixa mig om jag orkar, men först - En drink för att komma igång lite.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0