Another day.

Kom nyss hem från skolan. Vaknade i morse vid 8 AM efter fyra timmars sömn för att gå på det International Student Meeting. Både jag och Eleonore satt i princip och somnade, men det var bara en timme så det var okej.

Gick därefter till Whole Foods som ligger farligt nära skolan, världens bästa mataffär.

Igår var det också en ganska soft kväll, började på en restaurang i Meatpacking där vi blev bjudna på jättegod mat, därefter bil till Greenhouse för några timmars dansande. Relativt tidig hemgång vilket jag är glad för idag.

Nu ska jag ta en dusch, sen vila lite.

xx

Kommentarer
Postat av: Amanda!

Älskar diig och saknar diig min pingla!! Du verkar vara precis där du hör hemma:D så glad för diig!! kommer snart och hälsar på dig;O) LOVE ur Manda!

2009-08-27 @ 22:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0