BURNED

Gick ner på stranden och var där tre timmar själv tidigare. Lyssnade på musik, pratade i telefon och bara låg och tänkte. Vaknade till av att det brände i huvudet, men som vanligt ser jag aldrig om jag fått färg när jag är nere vid stranden. Nu är mitt huvud lika bränt/brunt som när jag varit i Grekland en vecka. Antar att jag redan byggt upp grunden så nu kommer färgen lätt. Har två stranddagar kvar så kommer nog allt vara lite brun när jag åker.

Har packat 2 utav fyra väskor nu. Att skor tar så mycket plats är frustrerande. Det gick relativt fort att packa skor, prylar, väskor och jackor, så tänkte vänta med kläderna till i morgon och söndag. Nu ska jag fortsätta med mitt projekt sen blir det dusch och sen mat.

Ikväll blir det filmkväll och mys med pappa och Pau, men först en träff med Challis :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0