Central Park

Vaknade vid tio idag. Har duschat, ätit frukost bestående av yoghurt, nötter och vindruvor med grönt tea. Håller just nu på att klä på mig och ska strax gå upp mot Central Park, meaning jag kommer ha jäkligt bekväma skor idag. Vi hade tänkt gå dit och sola lite, kolla Apple Store, kolla 5th Avenue lite (Abercrombie ska kollas in haha) sen vandra ner mot skolan och köpa lite fashion books och sist men inte minst kolla in Meatpacking District.

Ikväll såg vi att folk satt upp lappar i trappan om att det är Rooftop Party här. Det verkar bo mycket ungdomar här och här är värsta rooftopen så vi ska definitivt kolla läget där ikväll. Kanske att vi går ut en runda sen. Dem flesta går ut här mitt i veckorna vilket jag tycker är bra, slipper man längta till helgen alltid. Dem flesta åker till The Hamptons under helgerna på sommaren så därför är det bäst att gå ut t.ex. onsdag och torsdag här i New York på sommaren.

Nu ska jag hoppa i en somrig klänning och ge mig av mot Central Park.

Hoppas ni har en underbar dag!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0