Exhausted

Nu är jag slut som artist, minst sagt. Vi har idag spenderat dagen på bank och IKEA. Gick runt på IKEA i fem timmar för att få ihop alla möbler så som sängar, byrå, lampor, handdukar, köksinredning, skrivbord, köksbord, stolar etc. Det tog tid men nu är vi äntligen klara och imon vid 2 PM ringer det på dörren och flyttgubbarna levereras varenda liten pryl hem till VÅR EGNA älskade lägenhet i SOHO.

Jag tror inte ni kan förstår hur lycklig jag är som har den lägenheten, det är typ en dröm för mig och jag hoppar typ i taket så fort jag tänker på det. 

Imon checkar vi ut härifrån hostelet vid 9.00 AM efter lite ägg till frukost. Sen direkt till lägenheten med alla våra väskor, uppför det fem våningarna (utan hiss) och sen börjar typ städningen av lägenheten. Möblerna kommer senare när vi är klara och sen blir det meck hela dagen :) Så kul ska det bli. Därefter ska jag handla mat vilket antagligen kommer bestå av cottage cheese, yogurt, eggs, nuts, meat/chicken, grönsaker/bär/frukt och vatten, grönt te och tuggummi. Det är ju ganska exakt min föda så jag ska försöka få in det på något bra pris så jag kan köpa det varje vecka. 

Härligt det ska bli att få packa upp sina kläder, skor och prylar alltså. Att leva i en resväska kan vara något av det värsta klädmässigt. Kläderna blir skrynkliga, luktar illa och man ser ju inte vad man har.

Nu ska jag faktiskt gå upp och ta en dusch innan jag ska sova. Imon blir det upp tidigt, äta lite äggröra och sedan lasta in väskorna i en taxi. 

I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE NEW YORK! Jag är så jävla glad att jag är här och har nog aldrig varit lyckligare och stoltare än vad jag är just nu. I DID IT! Snart kan jag börja njuta av allt också. Imonkväll ska vi laga mat hos, dricka drinkar och göra vid oss. Sen kommer lite folk över och då blir det lite förfest för att sedan slå mina klackar i taket. Can't wait. Hmm, får tänka vad jag ska ha på mig.

xxx

Kommentarer
Postat av: Amanda

HEEEEJ love!!



Som du njuter och jag e sååååååå glad för diig!! avundsjuk...MEN glad:D hahha..läser din blogg och det e underbart..har ett STORT leende på läpparna!! =D



Saknar diig super mkt!! ska skriva mer på FB:D får snacka snart me:D



ÄLSKAR DIIIIG!!

2009-08-15 @ 10:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0