Feeling better?

Känner mig lite bättre nu, eller jag vet inte förresten. Huvudet känns tyngre än i morse. Eftermiddagen har spenderats strosande i SoHo med Eleonore. Mötte upp Bella, Emma och Nell utanför lägenheten och gick till The Village och satt i en park och snackade. Jag har precis lagat mat; idah blev det kycklingfilé med keso, tomat och salladsblad. Väldigt gott och nu kanske jag får lite energi.

Nu ikväll tänker jag bara kurera mig, vägrar vara sjuk imon igen. Tänkte även läsa på lite inför skolan, bara mysa och ta det lugnt. Men man vet aldrig, dem visar sex and the city i Central Park idag så kanske åker dit eller eventuellt tar en runda längs Hudson River. Vi får se hur huvudet mår.

Nu ska jag fortsätta här.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0