heyheyhey

Hellooo. 

Efter att vi vilat ett tag stack vi iväg till East Village för att träffa en vän medan han rastade sin hund i en hundpark där. Vandrade därefter tillbaka till SoHo, gick lite i affärer. Fruktansvärt tempting och egentligen inte alls speciellt hälsosamt när jag är student. Vi kom hem bara för en halvtimme och nu står Eleonore och lagar mat och det är helt rökigt här inne haha. Fixar i ordning oss lite för jo, vi ska faktiskt ut ikväll igen. Idag blir det tydligen en helkväll eftersom vi inte har någon skola imon och det är torsdag vilket är en av de bästa dagarna enligt mig.

Sitter och lyssnar lite på musik och ska strax slänga på mig några kläder. 

Imon tänkte jag ta en lång powerwalk över Brooklyn Bridge, sen ska vi ta en kväll off imon. Men sen är det ju en lördag också?

Yeye, vi ska iväg om bara en timme så I better get going.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0