IKEA

Även idag har det varit en lång dag, väldigt lång. Har varit ute och gått i 5-6 timmar och fixat checkar, signat vår lease (YES nu har vi lägenheten på riktigt) och sen åkt till IKEA. Vi kom till IKEA klockan 6.00 PM och trodde vi skulle hinna. Vid nio när vi skulle börja plocka ihop grejor visade det sig att alla saker inte fanns och vi var tvungna att köpa allt tillsammans för att få hemkörning på lördag. Så det var bara att hoppa på bussen sen subwayn tillbaka till Manhattan eftersom vi missad båten.

Nu sitter vi här igen och jag är så fruktansvärt jävla trött att det är helt otroligt. Ska strax gå upp och sova järnet. Imon ska vi lämna den sista checken sen direkt till IKEA för att fixa det vi inte kunde idag. 

Jag har inte så mycket mer att skriva än så länge då allt bara handlar om att fixa just nu, så det kommer snart komma bilder och roligare inlägg när jag upplever mer än bara bankmöte, mäklarfirmor, lägenheter och IKEA. I promise. Lägenheten är iaf helt perfekt och jag bara längtar till jag slänger mig i min egna säng.

Nu ska jag faktiskt sova. Vi hörs imon igen.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0