Just living my life.

Idag är jag så genuint lycklig att jag bara går runt och ler hela tiden. Klockan ringde vid 7 AM imorse och vi gick upp och fixade oss och gick till skolan för våra lektioner som började vid 9 AM. Hade världens skönaste professor, även min student advisor. Hade föreläsning i tre timmar i Advertising and Promotion och det var redan sånt jag har läst i gymnasiet. Antagligen kommer det saker som jag inte kan, men det var skönt för det var väldigt lätt men väldigt lärorikt. Efter skolan gick jag och Olga (skön tjej från Turkiet) och mötte Eleonore och satt utanför skolan och bara försökte förstå att vi faktiskt gick där. Älskar FIT, skönt folk och stämning fast att det är en högt rankad modeskola. Alla nya studenter är dock så små, och typ omöjliga att bonda med eftersom dem är så blyga.
Köpte lite böcker efter skolan och tog subwayn hem eftersom jag inte kunde promenera med alla påsar med böcker. Slängde in grejorna innanför dörren och gick och handlade mat. Sitter och käkar lite nu och ska strax iväg och tvätta lite.
Efter det ska jag gå på en shoppingrunda i SoHo tänkte jag, ska köpa ett par regnstövlar från Hunter, ett par boots från Steve Madden, en pälsväst till hösten. Jag får se vad jag hittar men det är det jag ute efter.
Ikväll när Eleonore har slutat, alltså vid 5-6 någongång ska vi först laga mat här sen ska vi och och ta en kvällsfika i East Village. Älskar det området, mycket coola människor att titta på. Imon börjar jag vid elva och går till fem, lite längre dag. Vi får se hur det blir.
Nu ska jag sätta på lite musik och ska sätta mig på min balkong och bara njuta. Sa jag förresten att jag ser Empire State Building från mitt fönster?
Jag älskar mitt liv och New York, det finns seriöst inget bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0