Let love elevate your self to excellence

God förmiddag!

Idag mår jag lite bättre, smaken är tillbaka och huvudet är inte lika tungt. Skönt. Kan bero på tabletterna men så länge dem hjälper är det ju bra. Sitter och käkar lite frukost nu, grönt te med yoghurt och vindruvor. Första riktiga frukosten sen jag kom hit. 

Eftersom jag mår bättre idag ska jag ge mig ut. Tänkte möta upp Bella och Emma sen när dem kommer in till Manhattan. Sen blir det nog att kolla upp kurslitteratur och mobil. Idag känns allt toppen igen, jag är så himla taggad på att börja skolan och bara satsa allt! Ska bli så mysigt att plugga här i mitt fina rum.

Nu får ni ta och boka biljetter och komma och hälsa på mig tycker jag! 

Nu ska jag göra vid mig och ge mig ut i den mest underbara staden på denna jord.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0