Monday.

Nu mår jag lite bättre efter att ha proppat i mig Advil och nässpray. Jag som aldrig blir sjuk! Typiskt. Har fått ordning på mim byrå så när jag pretty much klar med allt här. Skönt.

Vad och handlade lite innan, men eftersom jag inte smakar ett skit får maten vänta till imon. Tråkigt att äta om du inte har aptit eller smak. Jag handlade lite yoghurt, cottage cheese, ägg, vindruvor, tomater, broccoli, små morötter, kycklingbitar, majskolvar, nötter och grönt te. Det är ju bara det jag äter (annan frukt/grönsaker/bär också) så alla saker går bra ihop så det är bra och ligger på budget haha Sen blev det ju köp av kanel, kryddor och olja också, men det är ju dryga grejor så det behöver man ju inte köpa speciellt ofta. 

Nu ska jag göra ngt annat, hörs imon då jag antagligen känner mig piggare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att du mår bättre! :)

2009-08-18 @ 13:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0