Monday.

Okey, så nu sitter jag på planet påväg mot Paris om en vecka. Jikes vad underbart!

God morgon i regn och rusket. Idag är det riktigt mysigt väder men jag hade inte orkat vara ledig en dag till, jag vill jobba. Nu sitter jag och dricker te och ska strax äta äggröra som min älskade pappi står och fixar med. Därefter ska jag till datoraffären (måste ha hjälp med Office paketet), sen blir det banken, buss in till stan för växling av pengar, köpa lite sminkborttagning, pads etc. Därefter ska jag träna innan jag börjar jobba vid halv fyra.

Som ni ser har jag lite att stå i idag. Sen måste jag ringa lite telefonsamtal och skicka iväg en ansökan till praktik. 

När jag kollade min mail nu på morgonen hade jag fått ett mail från min kära värdmamma i San Francisco. Ända sedan jag kom till dem har hon velat para ihop mig med diverse olika killar, vilket hon inte lyckats så bra med. När jag läser mailet visar det sig att hennes brors dejts son (från SF) pluggar Medicine på Columbia Uni. i New York, och Alicia tyckte vi skulle introduceras för varandra. Och visst, det kan ju alltid vara bra med kontakter. Hon är så gullig.

Nu ska jag käka,
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0