MY SHOPPING LIST

Okej, nu har jag spenderat kvällen med att göra min egen shoppinglista på IKEAs hemsida. Har skrivit ut listan sen är det bara dit och plocka, jag längtar! Jag och Eleonore bestämde oss för att fixa möblerna på tisdagen eftersom vi kommer vara framme i Lägenheten på eftermiddagen/kvällen och kommer säkert hellre känna för att gå ut och äta gott än virra och stressa runt på IKEA. Så efter att jag har registrerat mig, och Eleonore gjort sitt Placement Test, på tisdagen ska vi shoppa loss på IKEA och sen spendera hela dagen med att försöka få det fint och hemtrevligt. Hjälp vad kul det ska bli. Tänk att jag verkligen flyttar hemifrån, till en egen lägenhet, på Manhattan. Can't fucking believe it!

Nu ska jag duscha, har inte hunnit det ännu. Imon blir det antagligen stranden innan jobbet; det ska bli sol!!!

Sleep tight!


Perfection.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0